The wishlist name can't be left blank

FAQ - Pytania i odpowiedzi

Dlaczego nie widzę cen?

Dostęp do cen jest możliwy wyłącznie dla zalogowanych i zweryfikowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp do konta?

W pasku na górze strony kliknij MOJE KONTO, a następnie przejdź do przycisku UTWÓRZ KONTO B2B.
Uzpełnij niezbędne informacje i czekaj na e-mail od nas z potwierdzenieniem utworzenia konta.

Jak sprawdzę czy towar jest dostępny?

Na karcie produktu tuż pod ceną widnieje informacja o dostępności. Przy produktach dostępnych zobaczysz informację NA MAGAZYNIE. Oznacza to, że towar jest na naszym magazynie i możemy go wysłać. W przypadku produktów niedostępnych zobaczysz komunikat BRAK NA MAGAZYNIE. Produkty niedostępne możesz kupować, tylko pamiętaj, że wysyłka nastąpi w momencie sprowadzenia towaru od producenta. Czas dostawy możesz sprawdzić kontaktując się z naszym działem obsługi klienta.

Jak złożyć zamówienie?

1. Zaloguj się do swojego konta.
2. Wyszukaj interesujący Cię produkt i dodaj go do koszyka.
Możesz też złożyć zamówienie na produkt, którego nie mamy na magazynie. Wówczas zobaczysz zamiast przycisku DODAJ DO KOSZYKA, przycisk ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.
3. Po skompletowaniu koszyka przejdź do kasy lub kliknij zobacz koszyk i go edytuj.
4. Wybierz adres do wysyłki, sposób dostawy, metodę płatności, możesz też dopisać komentarz do zamówienia i jeśli posiadasz wpisać kod rabatowy. Następnie kliknij przycisk ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.
5. Na e-maila otrzymasz od nas potwierdzenie złożenia zamówienia. W kolejnych wiadomościach będziesz informowany o zmianie jego statusu. Możesz także zalogować się do swojego konta i sprawdzić status realizacji zamówienia.

Jak złożyć zapytanie ofertowe?

Wyszukaj interesujący Cię produkt, wpisz ilość i kliknij ZAPYTAJ O OFERTĘ. Po dodaniu wszystkich produktów do oferty wpisz komentarze i kliknij przycisk PRZEŚLIJ ZAPYTANIE OFERTOWE.
Czekaj na wiadomość od nas z odpowiedzią na Twoje zapytanie.

Co to jest lista życzeń?

Na listę życzeń możesz dodawać produkty, którymi jesteś zainteresowany, ale nie chcesz ich od razu kupować, ale chcesz aby informacje o nich Ci nie uciekły. Możesz tworzyć wiele list życzeń, dodawać i usuwać produkty z list, dzielić listy między osobami i w łatwy sposób przerzucać ich zawartość do koszyka lub wysyłać zapytanie ofertowe o dany produkt. Aby dodać produkt do listy życzeń na karcie produktu kliknij ikonkę serduszka i wybierz nazwę listy życzeń z listy lub utwórz nową nazwę. Listy życzeń możesz przeglądać w swoim koncie - sekcja MOJA LISTA ŻYCZEŃ.

Posiadam rabaty w Wire Solutions. Czy zostaną one uwzględnione w sklepie?

TAK, każdy nasz Klient, który posiada u nas aktualne rabaty po zalogowaniu do sklepu będzie widział produkty w cenach już zrabatowanych.

Czy mogę kupić produkt na odroczony przelew?

Jeśli jesteś naszym Klientem i został Ci wcześniej przyznany odroczony przelew to w sklepie będzie on również widniał jako dostępna forma płatności. Pamiętaj, aby w podsumowaniu zamówienia wybrać metodę płatności - Przelew (wg. umowy). W przypadku nowych Klientów w celu ustalenia opcji odroczonego przeleu prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Co to jest podużytkownik?

Podużytkownik to osoba dla której możesz przydzielić dostęp do konta w sklepie. Podużytkowników możesz tworzyć w swoim koncie - sekcja LISTA PODUŻYTKOWNIKÓW i nadawać im role jak np. administrator, handlowiec, księgowa itp. Rola jest jednoznaczna z uprawnieniami jakie zostały nadane danej osobie. Pamiętaj, aby przed dodaniem nowego podużytkownika, sprawdzić czy masz utworzoną rolę. Role tworzysz w sekcji UPRAWNIENIA PODUŻYTKOWNIKA. W drzewie uprawnień określasz do czego ma dostęp dana rola. Dla danej roli możesz także dodać maksymalną ilość zamówień na dzień i maksymalną kwotę zamówienia.

Gdzie znajdę informacje o moim opiekunie handlowym?

Po zalogowaniu się do konta przejdź do sekcji - OPIEKUN HANDLOWY. Znajdziesz tam kontakt do przydzielonego Ci opiekuna handlowego.

W jaki sposób otrzymam fakturę?

W momencie kiedy Twoje zamówienie opuszcza nasz magazyn i generowany jest dokument wydania zewnętrznego dostajesz na e-maila informację o zmianie statusu zamówienia z załącznikiem w postaci faktury. Faktury znajdziesz również po zalogowaniu się do konta, będą one podpięte do zamówienia.

Jak mogę porównać parę produktów?

Aby dodać produkty do porównia na karcie produktu kliknij ikonkę DODAJ DO PORÓWNANIA, znajdującą się obok serduszka. Postępuj tak z każdym produktem, który chcesz porównać. Aby wyświetlić produkty na liście porównawczej po dodaniu produktu do porównania kliknij przycisk POKAŻ LISTĘ PORÓWNAWCZĄ, a zobaczysz zestawienie wszystkich dodanych do porównania produktów. W ten sposób będziesz mógł w łatwy i szybki sposób przealizować wszystkie produkty. Lista porównawcza jest także dostępna z poziomu kategorii, gdy wejdziesz do wybranej kategorii znajdziesz ją z lewej strony.

W jaki sposób mogę dokonać reklamacji lub zwrotu towaru?

Reklamacji lub zwrotu towaru możesz dokonać w swoim kocie. Po zalogowaniu, przejdź do sekcji - MOJE REKLAMACJE/ZWROTY. Kliknij przycisk UTWÓRZ NOWĄ REKLAMACJĘ/ZWROT, następnie wybierz z listy numer zamówienia, które jest powiązane z twoim produktem. Zaznacz produkty, które chcesz zareklamować bądź zwrócić i uzupełnij wymagane pola. Dokładnie opisz problem i jeśli posiadasz załącz pliki np. zdjęcia wady. Po przesłaniu zgłoszenia o jego statusie i wymianie wiadomości będziesz informowany mailowo. Możesz także zalogować się do swojego konta i sprawdzić status sprawy jak i dodać wiadomość.

Gdzie sprawdzę numer mojej przesyłki?

Po wysłaniu przez nas zamówienia numer przesyłki znajdziesz w wiadomości od nas lub możesz go podejrzeć logując się bezpośrednio na swoje konto, jest on widoczny w szczegółach zamówienia. Klikając w numer listu przewozowego zostaniesz przeniesiony do strony przewoźnika ze śledzeniem paczki.